Maribor, 18.07.2019. Bodi prvi informiran, pridruži se nam:

Zgodilo se je: 15.11.2005, N’Toko

Novomeščan Miha Blažič alias N’Toko velja za tehnično najbolj izpopolnjenega slovenskega raperja, ki presega tipične raperske okvire. Svojo kariero je pričel kot vokalist uspešnega funky-jazz-rap kolektiva Moveknowledgement, ter se kasneje začel udeleževati tudi raznih improvizacijskih freestyle tekmovanj, kjer je postal dvakratni državni prvak. S prvencem, imenovanim “Cesarjeva nova podoba”, si je med rapersko in ostalo, predvsem alternativno publiko, pridobil kultni status glasbenika, ki nadgrajuje tipično rapersko formo. “Cesarjeva nova podoba” je bila izbrana za ploščo leta po oceni uredništva Radia Študent, kljub temu pa najbrž predvsem zaradi svoje brezkompromisnosti in drugačnosti, ni doživela velikega medijskega odziva. Najmočnejša točka N’Toka so vsekakor njegov odprt pogled na glasbo in odlični, večplastni teksti, s katerimi je navdušil že na svojem prvencu in jih na svoji novi drugi plošči “Dobrodelni koncert ob koncu sveta”, le še uspešno nadgrajuje.
Tekstualno je plošča nadaljevanje prvenca, saj bi jo lahko označili kot nekakšno brezkompromisno psihološko družbeno kritiko, predstavljeno brez tipičnih sladkih besed ter glamurja, ki se tematike loteva na humoren, realen, ironičen in ciničen način. Vpogled v stereotipnost današnje družbe presega tipično rapersko besedičenje ter se igrivo poigrava z veliko globljimi in predvsem z nezbanaliziranimi besedili. Prav poetična besedila so N’Toku prinesla mnoge nastope na “kantavtorskih” in pesniških (finalist pesniškega slama v KUDU) tekmovanjih.
Svojo odprtost do različnih glasbenih smeri je na novi plošči nadgradil z živo inštrumentacijo, kar za slovenske raperje do sedaj ni bila praksa. Okrog sebe je izbral 5 odličnih glasbenikov; Gala Gjurina, Igorja Matkoviča, Uroša Weinbergerja – Weina, Davida Cvelbarja ter Jako Bergerja. Medžanrsko in na trenutke celo eksperimentalno, a docela kompleksno in glasbeno odlično prebavljivo odisejado je tokrat predstavil kot mešanico mnogih glasbenih stilov, ki bazirajo na ritmih hiphopa. Njegov odnos do glasbe ni potrošniški, temveč so fantje pokazali veliko mero “jajc”, do kvalitetne glasbe pa gojijo spoštovanje.